INTERNET
MARKETING

Internet marketning obuhvaća razne procese i alate za oglašavanje Vaših tvrtki, proizvoda i usluga putem interneta.

Na Googleu se danas mjesečno obavlja više od 30 milijardi pretraživanja. Za doseg od 50 milijuna korisnika, radiju je trebalo 38, televiziji 13, Internetu 4, iPodu 3, a Facebooku samo 2 godine – živimo u eksponencijalnim vremenima.
Praćenje razvoja novih trendova iznimno je zahtjevan posao i jedan od ključnih faktora uspješne online kampanje. Internet oglašavanje ima nekoliko prednosti u odnosu na konvencionalne oblike. Ključna prednost je njegova daleko niža cijena, a potom dolazi mogućnost preciznog ciljanja željenih skupina te lako mjerljiv povrat na investiciju. Svakodnevno oglašivač može pratiti sve relevantne statistike o posjetiteljima svoje internet stranice te kupcima pojedinog proizvoda ili usluge.

U svakom trenutku je poznato da li se pojedina investicija isplati i na vrijeme je moguće prekinuti kampanje koje ne ostvaruju zadovoljavajući povrat. Internet kampanju moguće je pokrenuti u svega nekoliko sati, a rezultati su vidljivi gotovo trenutno.

Internet marketing obuhvaća optimizaciju web stranica za web tražilice, kako bi se ista prikazala na što višem mjestu u rezultatima pretrage. Optimizacija web stranice obuhvaća istraživanje ključnih riječi, analizu konkurencije, definiranje ciljanih korisnika, optimizaciju internih linkova te odredišnih stranica, lokalni SEO i ostalo, uz korištenje isključivo  tzv. white hat tehnika, tj. uz praćenje Google-ovih smjernica za kreiranje linkova.

Zbog eksplozivnog rasta popularnosti i korištenja društvenih mreža proteklih godina, danas su upravo one jedan od najmoćnijih alata za promociju tvrtke i unaprjeđenje njenog poslovanja na internetu. Kreiranje profila na brojnim i raznolikim društvenim mrežama, poput Facebooka, Twittera, LinkedIn-a G+ mreže, i ostalih, upravljanje istima (community management), te kreiranje pisanog i vizualnog sadržaja za objavu, sve u svrhu branding-a, promocije proizvoda i usluga ili pak poboljšavanja pozicije same web stranice, nalazi se u srži ovog oblika marketinga.

Prednosti Internet Marketinga:

  • sve popularniji oblik marketinga danas
  • niži troškovi oglašavanja i promocije u odnosu na tradicionalne medije
  • mogućnost preciznog ciljanja željenih skupina
  • globalni doseg marketinške kampanje
  • stalno oglašavanje (24 sata na dan, 7 dana u tjednu)
  • široki spektar korisnika koji su izloženi kampanji
  • praćenje učinka i rezultata kampanje u stvarnom vremenu
  • mogućnost promjene ili prekida kampanje u bilo kojem trenutku
  • brza vidljivost rezultata
  • lako mjerljiv povrat investicije
  • stalno poboljšanje putem novih trendova
  • trenutno najučinkovitiji oblik oglašavanja na svijetu
Naši radovi
Pogledajte neke od naših radova