Kao i mnogi vlasnici malih poduzeća, i vi vjerujete da vašoj tvrtki ne može biti od koristi web stranica ili da web stranica nije unutar vašeg proračuna. Ili mislite da zato ako vi ne koristite računalo, onda neće niti potencijalni kupci. To su zablude. Ovih 8 razloga pokazuju zašto je vašoj tvrtki potrebna profesionalna web strnaica, bez obzira na veličinu vašeg poslovanja.
- VAŠA TVRTKA DOBIT ĆE KREDIBILITET
Danas sve više potrošača koristi internet za traženje proizvoda ili usluga koje su im potrebne. Vaša će mala tvrtka steći kredibilitet posjećivanjem web stranice. Bez toga, potencijalni kupci otići će do vaših konkurencije. Ako već imate web mjesto, ali je „domaćeg dizajna“, profesionalno redizajniranje pružit će vašem poslovanju profesionalni imidž koji će potaknuti još veće samopouzdanje. Za tvrtke sa sjedištem u kući ovo je posebno korisno jer nemate trgovinu ispred koje bi mogli promovirati svoje proizvode ili usluge.
- WEB STRANICA ŠTEDI NOVAC
Kao vlasnik male tvrtke vjerovatno mislite da si ne možete priuštiti profesionalnu web stranicu, ali ne možete si to NE priuštiti. Iako troškovi dizajniranja web stranice variraju, nakon što se pokrene, web stranica za male tvrtke obično košta ispod 350 kn godišnje, a u nekim slučajevima i manje od 200kn/godišnje. U usporedbi s novinskim oglasima, kada uzmete u obzir potencijalno tržište koje možete dosegnuti pomoću web stranice, to je vrlo isplativ način za promociju vašeg poslovanja.
- WEB STRANICA OMOGUČIT ĆE VAM DA INFORMIRATE VAŠE KUPCE
Zamislite svoju web stranicu kao svoju internetsku brošuru ili katalog. Mnogo je lakše i brže ažurirati podatke o svojim proizvodima i uslugama na svojoj web stranici nego na tiskanom materijalu, što ga čini efikasnim načinom informiranja vaših kupaca o dolasku novih proizvoda, nadolazećim događajima, posebnim promocijama ili svim novim uslugama koje sad ponuda. Za razliku od print oglasa koji brzo zastarjevaju, vaša web stranica može pružiti trenutne informacije i vijesti.
- WEB STRANICA JE UVIJEK DOSTUPNA
Internetska stranica dostupna je i vašim redovnim i potencijalnim kupcima 24/7/365 pružajući im pogodnost pregledavanja vaših proizvoda i usluga kada je vaša trgovina ili ured zatvoren. Uz današnji užurbani način života, ovo je sjajna prodajna točka prilikom donošenja odluke o kupnji.
- WEB STRANICA MOŽE CILJATI NA SVJETSKO TRŽIŠTE
Bilo da pružate proizvode ili usluge, vaše će web mjesto pružiti alternativno mjesto za njihovu prodaju. Kao prodavač, web stranica (eCommerce) je sjajno mjesto za prodaju svojih proizvoda na širem tržištu; čak i usluge mogu biti dostupne na globalnoj razini. Ne mislite da ćete moći prodavati svoje proizvode ili usluge putem interneta? Ne zaboravite, čak se i automobili i kuće prodaju putem interneta!
- WEB STRANICA OMOGUĆAVA DA KUPCU PREZENTIRATE SVOJ RAD
Bez obzira na kojoj se vrsti posla nalazite, web stranica je sjajno mjesto za prikazivanje vašeg rada. Uključivanjem portfelja ili galerije slika, kao i svjedočanstva o svom radu, možete pokazati što vaše poslovanje čini jedinstvenim.
- WEB STRANICA ŠTEDI VRIJEME
Pružanje informacija za svoje klijente treba vremena, da li je na telefon, licem u lice, u brošuri ili na e-mail. Pomoću mrežnog kataloga možete pružiti puno informacija o svojim proizvodima i uslugama. Nakon što se vaša web stranica pokrene, ona će biti dostupna korisnicima u neograničenom trajanju, štedeći vam vrijeme. A koliko košta vrijeme? Vrijeme je novac!
- WEB STRANICA POBOLJŠAVA SLUŽBU ZA KORISNIKE
Možda prodajete ekološki prihvatljive proizvode i želite podijeliti savjete kako reciklirati ili ste računovođa i želite svojim klijentima dati savjet kako pojednostaviti njihove knjigovodstvene prakse. Uključivanjem stranice s ČPP-om, dodavanjem članaka ili prijenosom biltena kako biste odgovorili na sva pitanja svojih kupaca možete ih ažurirati. Koji je bolji način pružanja usluge s dodanom vrijednosti od dijeljenja informacija na vašoj web